czwartek, 19 listopada 2015

..a ja będę leżał pod Tobą!



ONA:

Będziesz leżał pode mną

Ja cała będę drżeć


bo co będzie ze mną


i co mam robić, jak zejść?




pewnie dotkniesz moje kolana


ja nad Tobą trudna to sprawa


będę ciągle myśleć, jak zejść


z pojemnika pełnego szkieł.




Trzymając moje kolana


przyciągniesz me ciało do Siebie


Będziemy Oboje wyglądać


Jak byśmy mieszkali w niebie





  Wierzyli w Swoją miłość



ON:
 
 
 
a kiedy złożę me ciało 

u Twoich stóp

kiedy będziesz nade mną stała

będę Twój


bo to zagrywka jest miłosna

to taki stół ze smakołykiem

gdzie ja spodkiem będę

a Ty słodkim torcikiem


skuszony Tobą obejmę

Twe piękne, czułe kolana

bankowo będę całował

idąc od spodu, aż do rana


nie masz się czego obawiać

bo ja wiem, że dla Ciebie

ta szklana półka jest wirtualnym dywanem

pływającym po niebie


pieszcząc Ciebie od kolan

sięgnę pewnie wyżej

jak mnie kochasz

to do mnie bankowo się pochylisz


będziemy spętani Sobą

meandrem marzeń najczulszych

pocałunkami sprawimy

że szklany blok się umocni

- jak Nasze Serca Dwa!


kocham Cię i pragnę

z Tobą w marzenia się unieść

kochać i wierzyć, że półka

z Nami nigdy nie runie!


erotyk
 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz