niedziela, 8 listopada 2015

..a ja przyrzekam Ci, spokojne sny

ach! randka urodziwa

Kobieta i Dziewczyna
jak najbardziej prawdziwa
ach! uwiodła mnie
 

będziesz ze mną
będę Twój
tylko Ty nie bój się mnie
choć mam czarne za uszami
 często mknę między garniturami
często miewam sny, takie jak Ty
i piszę literami drukowanymi
lubię powiew lata, maj i bzy
 będziesz ze mną
będę Twój
tylko Ty nie bój się mnie
choć mam czarne za uszami
 ach! randka urodziwa
Kobieta i Dziewczyna
jak najbardziej prawdziwa
ach! uwiodła mnie
 

jeszcze spowiedź, jeszcze chrzest
wtedy Ty mnie ostro bierz
ja Twój, Ty moja
niech przeminie szkoła, zima, śnieg
 
naucz mnie Siebie
naucz mnie kroków tańca
co zmierza ku Miłości, czułości
co ukołysze rany przeszłości
 
a ja przyrzekam Ci, spokojne sny
ukojne wycieczki, masowe ucieczki
rączych koni i wierszem Cię opaszę
nie oddam nikomu, bo Ty i ja - oznacza My!
 
nie powinienem Ci tego jeszcze pisać, mówić
 
dla Ciebie zakreślam "kształt" dłońmi
 
"tego, co do Ciebie czuję!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz