piątek, 20 listopada 2015

..a łzy szczęścia płyną po mojej twarzy


płyną łzy po mojej twarzy

płyną

a ja słucham w skupieniu

Twojej dla mnie dedykowanej piosenki
 


 

gdzie byłaś, gdzie byłaś tyle lat

szukałem Cię nie wiedząc

że tak blisko Twe serce bije

samotnie

 

piosenka wdziera się w moje serce

a łzy szczęścia płyną po mojej twarzy

bo Ty jesteś!

bo Ty jutro wybiegniesz mi na spotkanie..

 

 

serca żar, to Twoje serce

Ty sama, Twoje oczy płonące żarem

Twej umiłowanej dla mnie kobiecości

delikatności, choć ciężko doświadczonej

 

płyną łzy po mojej twarzy

płyną

a ja słucham w skupieniu

Twojej dla mnie dedykowanej piosenki

 


 
gdzie byłaś, gdzie byłaś tyle lat

szukałem Cię nie wiedząc

że tak blisko Twe serce bije

samotnie

 

piosenka wdziera się w moje serce

a łzy szczęścia płyną po mojej twarzy

bo Ty jesteś!

bo Ty jutro wybiegniesz mi na spotkanie..
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz