czwartek, 12 listopada 2015

..Codzienne Twe powroty..


..gdzie byłaś,
 tak długo szukałem cię moja Tęczo?
 
 

 

znalazłem przypadkiem

znalazłem na stronie

amulet miłością okraszony

jak paznokcie twoje czerwone

 



przytuliłem się do ciepła rąk

a ty, co wieczór głaszczesz moją skroń

nasze włosy przeplatasz w kokardki zdarzeń

ach, jak z wieczora jest dobrze z tobą pomarzyć

 

znalazłem przypadkiem na schodach

porzucony czerwony amulet

bił, ruszał się żwawo

serce twe otulał

 

i co wieczór, aż do rana

pieszczę cię słowem

trzymam za kolana

serce sercem otulam

 

i przyszedł taki dzień

porwał serca zakochane

i na rozdrożach będziemy

siewcami złotego, plennego zboża, nasienia..

 

i amulet paznokci w kolorze czerwieni

z nocnych pieszczot

poczułem na skórze

z miłości, w miłości, do... Ciebie!

 

ach, ten dreszcz! ach ten deszcz!

miłość porwał mnie

i ta kobieta o głosie dziewczynki

w wiersze ubrana, rozradowana, szczęśliwa..

 

ach, moje codzienne szaleństwo

- bo Ty, dla mnie jesteś tęczą, moich powrotów!

 



 
radosne spojrzenie

serca wrzenie

miłości nieuleczalna

prawdziwa

 
 
..!

dla Ciebie mam

serca w kieszonkach

tak inaczej ofiaruję Ci - miłość, moją!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz