sobota, 28 listopada 2015

..jesteś Losem w życiu



 
rozmarzony o Tobie
zapatrzony w Ciebie
uczę się Twych wartości
z Tobą dzielić się chlebem


a Ty w zawierzeniu
oczy już przymykasz
wabisz mnie kolorem różu
świetlistych promyków

uroda i wiedza w Tobie
idą w parze
jakże mi do Ciebie
mknąć z moim zamiarem

wspólna róża w ogrodzie
umajona wierszem
rozrasta się wspaniale
barwiąc Naszą przestrzeń

niezwyczajny czasie
losie Nasz odstępny
podałeś Nas sobie
ten czas staje się piękny

w Tobie serce moje
drzemie już od świtu
poranny eSeMeS -
zbudził Nas do bytu

kawa, obiad, relaks
wiosna za drzwiami
wybacz mi najdroższa
że słowo gubię czasami

przekomarzam się z Tobą
moja słodka pani
dzisiaj dzień pocałunku
- pocałujmy się ustami!

obdarzyłaś mnie szczęściem
słowem i uczuciem
poznałem jaka jesteś
nie chcę czasu porzuceń

w Tobie mam patrzenie
w Tobie marzeń wiele
w Tobie widzę przyszłość
w Naszym wspólnym dziele

kocham Cię i pragnę
za Tobą szaleję
do snu idę smutny
energią do Ciebie się śmieję!

życie niezwyczajne
niełatwe czasami
Ty wyliczysz wszystko
Twymi rachunkami

i może dla uczuć
poddamy się w pokorze
będę dla Ciebie wsparciem
a Ty dla mnie zbożem

złote łany uczuć
Twoje smagłe dłonie

moje zadziorne pisanie
daj ucałować powieki barwione

jesteś moją Miłością
jesteś Moją panią
jesteś Losem w życiu
- ja dla Ciebie znaczę to samo!



Amadeusz, autor
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz