niedziela, 22 listopada 2015

..Jesteś tak wiecznie zajęty...


Jesteś tak wiecznie zajęty...

nadal patrzysz w inną stronę...

to dobry był początek...

nie wiem, co myśleć dalej...

 



co z Tobą?

co ze mną?

zadaję pytanie...

czy potrafisz odpowiedzieć na nie?

 

dzisiejszy dzień przemija

to znów kolejny dzień

przyjdź do mego ogrodu...

gdzie jedna róża jest!

 

Ona Cię piątkiem otuli

nie pragnij innych róż

bo ona Cię przytuli

zapomnisz o bólu już!

 


przytul mnie, przytul do siebie

otocz mnie różą z róż

zawierzę, że do niedzieli

opanujesz mnie, zgasisz ból!

 

bo czujesz moją tęsknotę

jak zefir gonię ją, a ona mi ucieka

spomiędzy palców i -

obojga rąk!

 


 
różą mnie kusisz i wabisz

roże tak lubię ja

niech ta Twoja mnie zbawi

utul mój ból, nasyć głód

 

noc głucha, ciemno wkoło

wiersz wezmę do mego snu

Twe dłonie, Serce i różę

przyśnij się lub coś stwórz..!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz