piątek, 27 listopada 2015

..kiedyś miałem Przyjaźń, teraz otrzymałem Miłość!


 
..Ona jest "wolna inaczej"

ja mam mnóstwo zobowiązań

musimy mieć enklawę dla siebie..

to złożone sytuacje

 
 
.Ona jest "wolna inaczej"

mamy takie miejsce w górach

tam będziemy spacerować dla relaksu

to dobra, delikatna Kobieta

góry najpiękniejsze są, kiedy kwitną wrzosy i krokusy

 

..Ona jest "wolna inaczej"

będę Jej przewodnikiem po moich starych szlakach

dużo kiedyś podróżowałem

spotkałem moje Szczęście, moje Kochanie!

 


jest tej samej daty i miesiąca, co Jaskółka

nawet ten sam znak zodiaku Panie mają

kiedyś miałem Przyjaźń, teraz otrzymałem Miłość..


piękne i nieprawdopodobne zdarzenie

nawet niuans roku nie gra roli

jestem szczęśliwy z tego Spotkania

z lata tego roku..
 

 
- i jak tu nie kochać!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz