sobota, 14 listopada 2015

..„kochaj mnie, tylko mnie kochaj”


bo w Tobie mam upodobanie
w Tobie miłość i łzy
te szczęśliwe koraliki, co łączą
takich jak MY!
 
 
los nierówne dał szanse
poplątał czułość, radość, śmiech
rzucił do nierównej walki
Ciebie okaleczył, okaleczył też mnie..
przyszła nagle niespodziewanie
tak jak w telewizyjnej grze
randka w ciemno -
miłości szansa na - "Kocham Cię!"
 
 
 
i ze szczęścia na dworze dziś pada
deszczu krople padają tu i tam
a ja myślę, że to łzy szczęścia
Twoje i moje załzawione sny..
„kochaj mnie, tylko mnie kochaj”
taki film oglądałem dziś
taka mała dziewczynka rozważnie
do serca mężczyzny rzuciła pragnienia swe
ten szczególny wątek z filmu
przypasowałem według Naszych spraw
życie trudne, zawiłe, w modlitwie różańców
koraliki miłości i łez pojawiły się
 




bóg wszystkich bogów
sprawił radość, Tobie mocne podwaliny dał
ja mam wspierać i dążyć byś była w wierszu
Ty, delikatna - Wybranką moją bądź!
bo w Tobie mam upodobanie
w Tobie miłość i łzy
te szczęśliwe koraliki, co łączą
..takich poszarpanych przez los, jak MY!
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz