niedziela, 15 listopada 2015

..Kocham Cię!


 
 

Będę zawsze z Tobą

znów pójdziemy ze Sobą

ramię w ramię

i w ten czas


Ta randka nie była w ciemno

widziałam Ciebie, Ty mnie

poszliśmy na spacer za rękę

trzymałeś mnie, a ja Ciebie.


Były gorące pocałunki

tak bardzo brak mi ich

czas szybko upłynął

pozostał żal i łzy


pogoda zmienia się z dnia na dzień

nie wiem, jak będzie dalej

bo jest Nam dalej niż bliżej

i coraz krótsze są dni.








 
 
nie płacz
nie płacz kochana
świat jest dla wszystkich
Tyś moja i wybrana
nie miej w żalu ani w złości
to, że dzień jest coraz prostszy
krótki, szary i za mgłami
pomyśl o mnie z uśmiechami
ja dla Ciebie jestem Twoim
Mężczyzną, co się nie boi
tym, co łaknie, abyś była
przy mnie i spokojnie żyła
dam Ci serce moje
dam Ci moją duszę
dam Ci wszystko
 bierz

na co Nam rozłąki
na co słone łzy
porzuć nierozsądek
wybierz mnie!
gdzie byłaś, zapytam
nie widziałaś mnie
że za Tobą szaleję
kilka nocy i dni
ach, me miłowanie
ach, Kobieto słodka
jak mi Ciebie zaprosić
wejdż do serca środka
nieba, Ci uchylę
mój rozsądek, dam
ucałowań serię
w Twoje usta mam
kochaj mnie, zwyczajnie
tak jak tylko chcesz
Twoim jestem
więc mnie bierz!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz