środa, 18 listopada 2015

Kiedy mnie wreszcie pocałujesz!?


Czy Ty pamiętasz?

Nasze Pierwsze spotkanie?

Ta niespokojna, nieprzespana noc

To serca bezustanne kołatanie

I ten dreszcz na skórze, co jak las rósł

Czy pamiętasz niecierpliwość?

I że to będzie tuż, tuż?

 


Czy Ty pamiętasz?

Nasze Pierwsze spotkanie?

Iskierki niewinnych, malutkich zdarzeń

Co jak gwiazdy rozsypał dziadek Mróz

Czy Ty pamiętasz ten przeogromny cud?

Jak z każdej gwiazdki emanowało wykrzyknikiem

- Ty! I ja!, Ja!, Ty!, My!..

 


 
Czy Ty pamiętasz?

Nasze Pierwsze spotkanie?

Oczu skromne lustrowanie

Twoja buzia, moja twarz i ta myśl

Co mi dasz?

A ja taki niezdarny, w Ciebie wpatrzony - usłyszałem

-, Kiedy mnie wreszcie pocałujesz Amadeuszu!?

 


O świecie cały, ukochany!

O jesieni polska, cudna!

Kobieta moja, trzymaj mnie krótko!

Bo ja będę Twoją nutką, szaleństwem, śpiewem

Wierszem opaszę Twe dłonie

Ucałuję tak jak chcesz i nie puszczę

Serce moje, weź! Amadeuszem się ciesz.. Kocham Cię!
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz