środa, 18 listopada 2015

Listy Vertoni do Amadeusza - Ja i Ty.


Podróżuję z północy na...

południe...

Może tam kiedyś spotkam Cię.

Tu są dni takie szare i puste...

Latem jeszcze tu byłeś, Ty...

 


Może spotkam Cię wcześniej.. niż jutro...

Może los pomoże szczęściu...

Dziś...

Wiem, że kochasz uparcie...

Choć skrycie...

Spojrzeniem spijasz...

moje łzy...

 

Może szczęście jest bliżej...

Niż morze...

Może przyjdziesz...

I opowiesz mi dziś...

Że już dłużej beze mnie...

nie możesz...

Ja Ci powiem...

Jak trudne są dni...

 


Wiem, że być tak już dłużej...

nie może...

Noce długie... bardziej...

Dłużą się Nam...

Przyjdź!... opowiem, co jutro...

Być może...

Wypełni tę pustkę...

nad morzem...

 



Było lato... jego schyłek...

nad morzem...

Być może zobaczyłeś...

nad morzem moje łzy...

Pojedziemy być może...

nad morze...

Znów za rok... gdy zakwitną

Białe bzy...

Sam już nie pojedziesz...

nad morze...

Bo być może...

Pojedziemy Ja i Ty...

Tam... gdzie Cię spotkałam...

NAD MORZE...

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz