czwartek, 19 listopada 2015

..mam takie życzenie


mam takie życzenie do Ciebie Boże

spraw, o co prosi Cię każdy tu na G+

daj Nam, z Twego rogu obfitości

żyć Razem z ukochaną, normalnie

 
 

 
moim pragnieniem by było

byś boże pozwolił Nam

na to jedno życzenie

które do Ciebie dziś ślę

 

- spotkałem moje Szczęście

Kobietę doświadczoną przez los

ja sam doświadczyłem tego

oszczędź nam boże, mąk

 

- chciałbym budzić się przy Niej

codziennie kawę z Nią pić

chciałbym Jej niebem otulić

przeszłości łzawy los

 

- spotkałem delikatną Kobietę

takiej nie znalazł jeszcze nikt

Tyś bogiem i wiesz najlepiej

jak uszczęśliwić każdy dzień

 

- nie chcę zaszczytów, stanowisk

chcę tylko przy Niej zawsze być

wytrwale i z sumieniem -

o Nią, z Twymi Aniołami się bić!

 

- niczego bardziej nie pragnę

Ona zapewne, też

budzić się i cieszyć Twym porankiem

a ja, Jej dotyk palców na szyi czuć

 

- marzeniem moim jest Panie

by na tym ziem wielostanie

mógł czuć oddech Jej serca miłości

i wilgoć łez z oczu Jej radości

 
 
 
- bo przecież dobrze wiesz Panie

że nie jestem jak ten ogrodnika pies

i z Nią wszystkim się dzielę

wiem, że nie będzie mi stanąć w Twym kościele

 

- bo na takich jak ja, piszą i mówią -
mężczyzna po przejściach
ostrożny inaczej

 
 

 
mam takie życzenie do Ciebie Boże
spraw, o co prosi Cię każdy
daj Nam z Twego rogu obfitości
żyć Razem z ukochaną, normalnie
 
moim pragnieniem by było
byś boże pozwolił Nam
na to jedno życzenie
które do Ciebie dziś ślę
 
- spotkałem moje Szczęście
Kobietę doświadczoną przez los
ja sam doświadczyłem tego
oszczędź nam boże, mąk

 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz