wtorek, 10 listopada 2015

Miłość jest rozmową z aniołem


tak jesiennie u mnie - !

co roku

wszystko zaczyna  się wstępnie

kolejna kobieta, dziewczyna

  
 
jesień - !

ten czas i pora rodzących się moich miłości

pozwoliłem wpisać w mój blog, Twoje imię

- przy Tobie poczułem krzyk radości

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 

i choć

nie mam szansy na bycie kobietą

to ten krzyk

odpowiednio przypiszę -

 

Twoim przyśpieszonym oddechom

kiedy w bólach rodziłaś dziecko

to, które dla Ciebie znaczy więcej

- niż ja i my..

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 

 
kocham - !

przestworza, realne i wyśnione

gdzie byłaś? - spytam

nie oskarżę cię losie, żeś Nas oddalił od siebie

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 

w Tobie mam tyle czarodziejskich wskrzeszeń

z Tobą odmawiam codzienne długie pacierze

a Ty wpatrzona we mnie czule

codziennie fotografią ust barwisz moje serce 

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 


 
och, życie moje niezwyczajne

zawirowań pełne, jakże kochane, barwne, piękne

dobrze, że jeszcze Ciebie Jedyna i tak kochana

spotkał Aspe na skrzyżowaniach świata

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 

czasu nie liczę i piękna nieprzespanych nocy

mam w Tobie jutrznię, zorzę, gwiazdę północy

w karatach dopasowaną czułą i nie zazdrosną

i to w Tobie mnie buduje - Kocham Cię

bo –

Miłość jest rozmową z aniołem, Ty jesteś tym aniołem

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz