piątek, 27 listopada 2015

....przytulę się do Twych ramion.. ♥

 

 

W miłości nie ma zdrady...

Jest tylko wieczny ruch...

Siew życia i zagłady...

Jak chce tak rzuca duch...


Jeśli milczenie ma starczyć...

za słowa...

Wierz mi, w najwyższej...

piękności hymn śpiewa...
 

♥ Noc nasza, cicha, letnia...
♥ księżycowa...
♥ Co przez rozkwitłe...
♥ przesrebrza się drzewa...

♥ I jeśli piękność ma starczyć...
♥ za słowa...
♥ Wierz mi, że pieśnią...
♥ ogromną w swej mocy...


Jest podniesiona ku niebu...

Twa głowa...

Gdy patrzysz, milcząc...

w oblicze tej nocy...

I jeśli miłość ma starczyć...
za słowa...
Wierz mi, modlitwa ku Tobie...
w tę ciszę...
Bije mej duszy gorąca...
wymowa...
Kiedy to piszę...

(Maria Konopnicka)



Obraz -Vladimir Valegow.


 
...w miłości nie ma zdrady
jest tylko wieczny ruch....

 
 
..a ja chcę się mimo tego ruchu,
przytulić do Twoich ramion..


 
.. bo uczucie mam
i nawet wiesz do kogo! 
 

 
...ja tego nie wiem
a czy Ty wiesz?
czy nawet wtedy
gdy pada deszcz?



czy wtedy, gdy śnieg prószy
i mróz mrozi w uszy
i dni coraz krótsze
a noce coraz dłuższe!

Czy wtedy też?

 
..wtedy też!
gdy mrozi
gdy pada deszcz
gdy po szynach
mkną parowozy
i wtedy, gdy mnie nie ma
budzą się wspomnienia
i wtedy, gdy do Ciebie
wiersz posyłam, to - !
w niebie
aniołowie toczą
śnieżne chmury
deszczowe dziury
i wtedy też w ogóle
- tylko TY!
w moim śnie
w moim realnym dniu
w zaspanej nocy
- tylko TY!


Amadeusz, autor
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz