niedziela, 8 listopada 2015

..idę na randkę


...już księżyc na niebie...

roztoczył swój blask

ja czekam na Ciebie

swoją Miłość Ci dam...


...przyjdź do mnie z wieczora

gdy cicha już pora

mamy przecież przed Sobą

całą tę noc


och, po jednej nocy

ja nie będę w mocy

tęsknota bez skrupułów

wpycha się jak nieproszony gość!


wczorajsza randka

dała piękną noc

myślałam wciąż o Tobie

słyszałam Twój głos!


Potem przyszedł ranek

głowę ściskał tłok

jechałam do siebie

a po co? niepotrzebny krok!


Myślami błądziłam

po wcześniejszej nocy

choć wszędzie chodziłam

po co? kiedy wciąż marzyłam!


Rozmarzona księżniczka

tak mówiono mi dziś

nic nie kojarzyłam

gdzie jestem, bo po co?


Tak upłynął rozbity

myślami ten dzień

teraz idę na randkę

by znów usłyszeć Cię


na tym wiersz dziś zakończę

bo spóźnię się już

a Ty na mnie czekasz

a ja powiem Ci...
 


  


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz