piątek, 27 listopada 2015

...szafirowe koraliki, co łączą takich jak MY!

ON:


w Tobie mam upodobanie
 miłość i łzy
te szafirowe koraliki
- co łączą takich jak MY!


los nierówne dał Nam szanse
poplątał czułość, radość, śmiech
 

rzucił do nierównej walki
okaleczył Ciebie, okaleczył mnie..


przyszła tak niespodziewanie
randka w ciemno
miłości szansa - na kocham


i ze szczęścia na dworze dziś pada
deszczu krople padają tu i tam
a ja myślę, że to łzy
naszych załzawionych dni..


"kochaj mnie, kochaj"
taki film oglądałem dziś
mała dziewczynka rozważnie do serca
- rzuciła pragnienia swe


ten szczególny wątek z filmu
przypasowałem do Naszych spraw
życie trudne, zawiłe w różańcach
koraliki szafirowych łez



w Tobie mam upodobanie
w Tobie miłość i łzy
te szczęśliwe koraliki
- co łączą takich jak MY!


 
ONA:
 
Piszesz do mnie wierszem
Ja wierszem odpisuję Ci
że dobrze mi przy Tobie
znów odpocznę w te dni.. 



teraz czuję zmęczenie
noc pokazała swą moc
gdzie siadam tam zasypiam
- jest miłość! - jest sen! - jest Nasza moc!
 
 
 
 
 
Amadeusz, autor

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz