niedziela, 29 listopada 2015

..Serduszko na zgodę

♥... Spijam słowa co serce me chce...
♥... uczę się Ciebie na pamięć...
♥... wciąż odkrywać Cię chcę...
♥... Czy Ty nie chcesz?...
♥... Chcę być blisko bardzo tak...
♥... I Ty to samo zrób...
♥... Pokaż...
♥... że kochasz jak ja...
♥... że tak samo pragniesz...
♥... i czujesz wszystko...
♥... jak i ja...
 
 
 
 
 
..co to za wirtualny pan za Twoimi plecami?
..zaraz tam będę z husarią!
 
  
...czy jesteś zazdrosny?
kto to wie!
zazdrość niedobra jest
sam o tym wiesz!
 
 
..zazdrość, to choroba z Marsa
tu na Ziemi słabo rozpowszechniona
wśród takich osób jak Ty i ja.  
 
...Zazdrość jest Nam obca
Twój ogród pełen róż
u mnie są Panowie
którzy lubią Mnie, no cóż! 
 
  
..Jesteś niebiańska
fantastycznie odcięłaś się!
 
 
...mogę zacząć od nowa
że Jesteś bardzo zajęty
nie wiem, co mi odpowiesz
niech jest Serduszko na zgodę
 
 
wybacz mi moje wczorajsze
daleki od zazdrości jestem
pewnie mnie już skarciłaś
lecz to, Twoje serce!

wiesz, że jesteś w mym sercu
wiesz, że w Tobie mam upodobanie
wiesz, że jestem w Duecie wierszem
wiesz, że - AMO!

nie jestem jak kiedyś zajęty
teraz z Tobą patrzę w jedną stronę
chciałbym aby Nasze zamysły
- spełniły się i by było Wspólne AMO!
 Amadeusz, autor
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz