niedziela, 22 listopada 2015

..za każdą chwilę z Tobą

daję Ci moje serce
 
bo cóż Ci mogę dać

uważaj, jest delikatne 


 i coś mu się może stać…

 



nie upuść, nie odrzucaj


 nie pozwól go zadeptać


i możesz go posłuchać


i możesz jemu szeptać..

 

 
Twe wszystkie ciche marzenia 

 w tym sercu właśnie noszę


więc bacznie je obserwuj 


 i daj mi swoje, proszę..


 

 
gdy serce Twe usłyszę 

przygarnę i przytulę


ukocham, ukołyszę 


zwyczajnie - jak najczulej..

 

 


 
 za każdą chwilę z Tobą

oddałabym teraz wszystko 


 by mając Cię daleko 


 móc mieć Ciebie blisko !

 

 
 

więc pilnuj mego serca 

 nie każdy takie ma 


 i poczuj mnie tak bardzo


jak poczuć chcę Cię - ja...

 
 
 
 
PIĘKNO KOMENTARZA

Dorothea 22 listopada 2015 20:33
 
Amando...
Tak lekko mi się Ciebie czyta...
Zasłuchałam się w Tobie

i jakoś lepiej na sercu...

Przyjemności życzę :)
Pozdrawiam - Dorota


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz