wtorek, 24 listopada 2015

♥... Zasypało na biało...



 
Amadeusz:
 
dziś z rana u Ciebie
spadł biały puch
czułem przemożną chęć
ujrzeć Twe kolana, już..
 
więc do kawiarni wpadłem
kupiłem bukiet kolorowych róż
dwie godziny jechałem, by do Twoich stóp
złożyć pachnący ogród z tych róż!
 
- to moje serce w nich zawarte
pachnące, świeże i uparte
Miła, moim marzeniem jesteś Ty
pewnie mnie porwiesz w realne dni
 

 

...Zasypało na biało

u mnie z samego ranka

była to dla mnie

niezła niespodzianka


lubię ten biały puch

pobiegłam do parku

by podziwiać to piękno

romantycznie o poranku!


usiadłam na ławeczce

choć poczułam chłód

gdy zobaczyłam przed sobą

bukiet kolorowych róż!


byłam zachwycona różami

darowanymi sercem

i choć biały puch chłodził

to grzało - Twoje serce!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz