środa, 2 grudnia 2015

...Miss każdego dnia!

moja Dziewczyna                                             

ma piękne oczy

w oprawie złota

w oprawie nocy

 

miękkie, powabne

spojrzenie czyste

błękit i zieleń

złoto najczystsze

 

moja Dziewczyna

ogień i siła

natura ją swoim

pięknem okryła

 

takie spojrzenie

ma tylko – Ona

stworzona ręką

naszego – boga!

 



nic tak nie kusi

jak właśnie oczy

spojrzenie słodkie

i zapach ambry z nocy!

 

 
jak mam nie pisać

o Niej te wiersze

jak właśnie do Niej

wciąż drży me serce
 

 

w pełnym skupieniu

dzisiejszej nocy

poczułem jak - skradała się

do moich powiek
 


 

uśmiech i ciepło

swego spojrzenia

wlała mi w usta

dla pokuszenia

 

oddech tak świeży

i tak niebiański

spałem jak dziecko

w objęciach niańki

 
 

czułem i piękno

czułem i radość

że mam takie szczęście

w barwie obrazu

 

bo Jej spojrzenie

to dotyk ciepła

tęcza w kolorach

co mnie urzekła

 

więc wybacz mi

że piszę – „moja”

ale to prawda

bo Jesteś – Moja! 

 




moja Dziewczyna

kobieta wolna

piękne ma oczy

na poetę swego - spogląda!
 

 

oczy w oprawie

złota i chabrów

błękit, jak najczystsze

złoto z kobaltów

 



i wielbić Ciebie

będę mym sercem

bo dla mnie Jesteś   

Miss każdego dnia!


Amadeusz, autor 
 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz