czwartek, 3 grudnia 2015

..bo Ty jesteś

co wieczór zasiadasz w swoim fotelu
co wieczór rozmawiam z tobą
a rozmów i tematów jest wiele
co wieczór widzę negliż i
tunikę



co wieczór do ciebie mam bliżej
co wieczór na dobranoc otulam cię
kwiatami
barwnymi korowodami


co wieczór chrypką mnie barwisz
co wieczór jesteś moją AMI
co wieczór do późnego rana
rozmowa toczy się od zarania


co wieczór moje myśli za tobą
a usta i dłonie pieszczą to i owo
co wieczór na kolanach twoich
głowę do snu kładę


co wieczór pieszczotą się bawię
i czerpię z ciebie siódme zmysły
bo ty jesteś Miłość i sen przyszły
bo w Tobie mam Miłość i upodobanie


w Tobie i z Tobą wspólne plany
w Tobie mam Radość i Urok nad uroki
bo Ty jesteś Moja, Moja,
Moja,
a ja jestem Twoim huncwotem!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz