środa, 9 grudnia 2015

..♥ By życiu nadać sens...

Ona - Veroni, do Amadeusza:

 

♥ Wystarczy jedno słowo...

♥ Aby szczęśliwym być...


♥ Wystarczy jeden uśmiech...


♥ By mieć dla kogo żyć...


♥ Wystarczy jeden dotyk...


♥ By serce z sercem spleść...


♥ Wystarczy miłość Dwojga...


♥ By życiu nadać sens...






 
 
 
zbyt późno Cię spotkałem
lecz nadrabiam "to"
jesteś moją miłością
światu wieszczę "ją"

zbyt krótka noc, krótki dzień
ile wierszy rzuciłem w cień
ile napisałem za dnia
ile w nocy, noc i ja!

szczęściem obsypałaś me lico
dotykiem dłoni i ust ma Dziewico!
w Tobie mam sen kolejnych dni
dla Ciebie i z Tobą chcę żyć, chcę być..

wystarczyło jedno zdanie
a już tylko patrzę w Twoją stronę
wystarczyło jedno drżenie
telefon z moim numerem

kto by Cię kochał tak jak ja?
kto by kwiatami muskał Cię w snach?
kto by do Ciebie mknął jak wiatr?
kto by dla Ciebie i z Tobą się śmiał?



...a Ty jesteś miłością mą

dobrze, że mnie spotkałeś

i dobrze, że popatrzyłeś w moją stronę

i dobrze, że firankę swą odsłoniłeś

Ja mam Ciebie

A Ty masz mnie

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz