czwartek, 24 grudnia 2015

..Całuj mnie... Całuj... I Całuj...


Tęsknię, za Tobą

Tęsknię, do Ciebie

Tęsknię

- smutno mi, choć serce płonie.


Ucałuję Twoje dłonie na dobranoc.

 


kiedy czuję, że jesteś blisko

kiedy czuję Twe dłonie na skórze

kiedy wiem, że nie uciekniesz ode mnie

- to ja Ciebie do serca tulę!


kiedy zmysłowość na zakręcie

dopada Nas szybciej niż skurcz łydki

wiem, że chcesz bym całował 

Twe wdzięki!


kiedy całuję, odurzony Tobą

z ręki Ci zjadam okruchy kuchenne

chcę abyś w słodyczy pocałunków kwitła

aby alegoria była Ci przyjemna


są takie dni, że śpimy Razem

są późne noce, co zmysłowo kwitną

są takie czasy, że mam władzę boską

korzystam na wszystkim!


Kocham Cię szalenie i chcę być kochanym

przez Twoje usta dobiegać do mety

Ciebie rozmodloną za Ołtarz mieć zawsze

i na Ciebie, Kochana czekać!





.. Chodź już dosyć internetu.., ♥

 

Najdroższa, moje ciepłe dłonie

chcą Cię obejmować

usta z Twymi złączę

do wzgórz Golan dotrę

a tam niżej w oazie pustyni obóz rozbiję

by na podbój ruszyć..

 

A ja będę czekała

na Twoje ciepłe dłonie

będę o tym myślała

kiedy mnie pocałujesz

i będę na to czekała

gdy złączą się Nasze ciała...

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz