czwartek, 3 grudnia 2015

..kocham cię!

kocham cię taką jaką jesteś

kocham taką jaką poznałem

kocham tak bardzo sercem

bo ty o mnie troszczysz się co rano

 


 
śniadanie do torebki

przygotowane co środę

a w czwartek łosoś, ogórek

w piątek kanapka z miodem

 

kocham cię co sobotę

w pościeli z tobą się nurzam

a w niedzielę na spacer, mknę

a ty mnie sobą odurzasz

 

ach te twoje koronki

ach te twoje spódnice

i obcasik niepozorny

- przepadłem upojny..


 
kocham cię co ranek

całuję kiedy wychodzę

i całuję gdy wracam

kwiatem serce twe poję

 

ach ta jesień, ta zima

niespokojne dni, noce

dobrze, że cię spotkałem

gdy pachniało za płotem

 

bzy kwitły na potęgę

w lesie ptaki fruwały

a ty taka zagubiona

dłoń mi do całowania podałaś

 
 



i poznałem twe imię

i moim cię obdarowałem

teraz nocą wiersz piszę

a ty senna śpisz obok!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz