piątek, 25 grudnia 2015

..♥ moje myśli sercem pisane ♥ ..

 

 
 
poznałem Cię na zakręcie życia
rozstałem się z taką jedną
spojrzałem aż pod słońce
Ty stałaś na rondzie!


i od tego patrzenia
w oczach mi pociemniało
słyszałem jeszcze Twój głosik
i serce zadrżało!


mówiłaś coś o kluczu
coś o sercu i szyfrze
i miałem Tobie pomóc
więc przyszedłem nie przyszedłem..


w oczach mi pociemniało
ale Ty dodałaś mi blasku
bo w Twoich oczach ujrzałem
- Miłości światło!


szyfr do serca Twego
odnalazłem w spojrzeniu
a kluczyk od Twej walizki
pasował do zamka niejednego..!


i choć jesień przenika
i choć zima zanika
w Tobie mam rozpamiętywanie
bo całus z Tobą, to miłość i muzyka!


nie chcę już żadnej innej
nie oglądam się za nimi
Ty Jedna w moim sercu
wierszem o Tobie kwilę, Pani..



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz