czwartek, 24 grudnia 2015

..myślami Cię dotykam

..dla Veroni! ... on


Kocham Cię
Kocham Cię
tak, kocham Cię!
dla Ciebie Veroni!




Je t'aime, je t'aime
Oui je t'aime


Je t'aime, je t'aime
Oui je t'aime
moi non plus
Oh mon amour
Comme la vague irre'solue
Je vais, et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens
Non! maintenant
Viens

♥ Twoja Veroni



..a kiedy dłonie złożę na Twych biodrach
kiedy poczujesz jak płonę
spojrzysz w lustro i zobaczysz
- co i jak w oczach moich dla Ciebie, Najmilsza płonie!




moja Ty Weronisiu, Moje Ty Kochanie
jestem Twój i niech tak zostanie
wierszem jak szalem opaszę Cię Moje Kochanie
i w Sylwestrową noc pójdziemy, gdzie karoca
na rynku w Katowicach, czeka na Nas po nocach..



Je t'aime ♥
Amadeusz :-)**


Nie potrafię się już doczekać
to jeszcze tyle dni
będziemy tańczyć "tango"
i będzie "Zapach kobiety"


Je t'aime ♥
Veroni -:))**


kiedy w Twoją suknię
czerwoną się wtulę
moją Veronicę poczuję
a od zapachu Aspen
zakręci się Jej w głowie
będziesz Gwiazdą Jedyną
Sylwestrową
moją!
ach, ten rok 2015
ach, ten rok 2016
ten czas zbawi Nas!


nie mogę doczekać się na parkiecie Nas
i spaceru wśród fajerwerków gwiazd
i karoca Nasza świetlista
i życzenia co zapierają dech!


Kochaj mnie V ♥ A _
Kochaj mnie A ♥ V
 
 

  
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz