czwartek, 3 grudnia 2015

..napisałeś przepiękny wiersz

...napisałeś przepiękny wiersz
dziękuję moim sercem
…………………………………………………………………………..


 
spotkałem Ciebie przypadkiem
wiosenny zataczał się krąg
wybiegłaś z lasu na drogę
ujrzałaś mój cień, szepnęłaś - "to, On"!!
 

czekałem na Ciebie lata
czekałem, któryś rok
i powiem, było warto
na Ciebie zawiesić mój wzrok!
spotkanie niezwyczajne
obcy ja i Ty
pozwoliłaś mi potem
na wspólne dni, na wspólne sny
nie potrafię bez Ciebie
przeżywać dnia ni nocy
musisz być blisko mnie
nawet, gdy śpisz po północy!

……………………………………………………………….
 
wiele serc
a Ty Jedna
jedna Ty!
a serc wiele
w Naszych wierszach
moim sercem zawładnęłaś
porwałaś dla Siebie
oboje jesteśmy sercami dla Siebie!

 
Krystyna Walas
Wczoraj o 10:45
 
Śliczny wiersz
.....przez płynące obłoki w duszę moją się wkradł,
 teraz żyje jak Anioł w myślach i sercu,
jak długo, nikt nie wie, może nawet gdy skończy się świat, .........
 
 

 
 
 

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz