piątek, 25 grudnia 2015

..Och... AMO... AMO...

Nie zapomnij
Ktoś na to czeka...
 
 
 
Codziennie Ci to mówię
Codziennie moje serce Tobie rytm miłości odmierza, jestem obok i ciągle mi mało tego ciepła "słowa"..
 
 
I choć codziennie mi to mówisz
I choć codziennie mówię Ci to samo
I choć Jesteśmy obok Siebie
Ciągle mi mało, mało, mało!
 
 
Nic nie musisz zrobić
Nic nie dawać z siebie
Nic na drobne nie kruszyć
Nic rytmu nie zagłuszy!
 
 
bo Twoje Serce z moim chce biegać
z moim oddychać i w pledach zlegać
bo moje serce z Twoim chce bywać
kwiaty na straganie wąchać, odżywać!


więc już kruszyć skał nie będę
kupię elementarz i korepetycje mi dasz
będziemy z Sobą 24/24 i nie znudzi się to Nam
- bo Miłość Nas złączyła moja Damo! - rzekł AMO
 
 
Och... AMO... AMO...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz