sobota, 26 grudnia 2015

♥... Przejdę Ci przez myśl!...


♥... Jak piękne mogą być dni...
♥... Rano budząc się myślę...
♥... Gdzie Jesteś?...
♥... Co robisz?...
♥... I dlaczego nie Jesteś ze mną?...
♥... W nocy nie mogę zasnąć...
♥... Bo wciąż myślę i myślę...
♥... Myślę, że też myślisz o mnie...
♥... Co robię.?...
♥... Czy Kocham?...
♥... I tak wciąż i wciąż..
♥... Ja ciągle myślę o Tobie...
♥... Widzę Cię tu i tam...
♥... Czasem to boli ogromnie...
♥... Ale Miłość przebacza..,
♥... I to wiem!...
♥... Długie ciągną się dni..,
♥... Bo czekam, aż wrócisz po pracy...
♥... Piszesz jak zawsze Swój list...
♥... do mnie...
♥... Czytam i szybko odpisuję Ci...
♥... Jak pięknie, że wreszcie są Święta....
♥... Wstałeś dziś wcześniej niż zwykle..
♥... Napisałeś do mnie Swój list...
♥... Odpisałam jak mogłam, najprędzej...
♥... Teraz jestem szczęśliwa...
♥... bo szare stało się tęczą...
♥... I wiem teraz na pewno... że jeszcze dziś...
♥... Przejdę Ci przez myśl!... ♥
♥... Dla Ciebie... ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz