sobota, 12 grudnia 2015

..telefon milczy..


telefon dla ciebie

telefon ode mnie

jak ci go podać?

by było przyjemnie!

 6-6-6

telefon dla ciebie

telefon ode mnie

na hongout rzuciłem

dyskretnie

 



i ty mi znienacka

swój numer podałaś

oszalała moja

„rozczochrana głowa”

 

i zaraz telefon

zabrzmiał na numerkach

Ty byłaś pierwsza

- słuchałaś moich słów!

 

minuta lub dwie

a potem ja

telefon płonął

tak jak ja, tak jak Ty, jak My!

 

półtorej godziny

i wiele słów

rozmowa barwna

tęczowych snów

 

i chwila przerwy

by ochłonęły serca

cztery godziny z Tobą

ach! ..ile w tym było westchnień

 

i kolejny dzień

i miesiąc i kwartał

ach, jakże Nam było -

z tymi rozmowami idyllicznie!

 

i po pół roku, decyzja

- Spotkanie Pierwsze!

mknąłem autostradą

do ronda ING

 


i dłonią drogowskaz

do serca Swego wskazałaś

ujęłaś mnie skromnością

serca i ciała

 

i tak do dzisiaj

to trwa - Ty i ja!

kochamy się

szanujemy się

 

Miłość Nas ogarnia

całujemy się

i jeszcze wierszami

obrodziło w Nas, o Nas, o czułości..

 
 
na G+ już nie są wirtualni

ja napisałem teraz wiersz

a Ona obok stoi i czyta..

 

życie to są piękne chwile

już nie ulotne jak motyle

Ona ma mnie, ja mam Ją

Serca pulsują, telefon milczy..
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz