wtorek, 8 grudnia 2015

..ten pokoik na piętrze


 
szukałem cały dzień

nie znalazłem zbyt wiele

ale to dla Nas znaczy

że kochamy się przecież

 


 
kocham Cię, gdy mnie nie ma

gdy za pracą ganiam

kocham nawet wtedy

gdy sam z sobą gadam

 

ten pokoik na piętrze

z widokiem na wzgórze

na ten las porośnięty

na mrowiska duże

 

i na ten dworek emila

zabiedzony, niczyi

kocham Cię i wciąż szukam

gdzie to gniazdko uwijem!

 


 
nie potrafię inaczej

jak szukać Cię w sobie

jesteś w moim sercu

w oddechu i jawisz się miodem

 

kiedy Ciebie całuję

świat mój cały wiruje

w Tobie mam umiłowanie

w Tobie skromność wiruje

 

nie mam wiele i więcej

nie mam pałacu, ni złota

tylko ta czerwona szkapa

i deko brązowego grosza

 

kocham Cię za Twe oczy

za Serce które mi dałaś

za to, że jesteś obok

gdy w sen krótki zapadam

 

kocham Cię, gdy mnie nie ma

gdy za pracą ganiam

kocham nawet wtedy

gdy sam z sobą gadam

 


ten pokoik na piętrze

z widokiem na wzgórze

na ten las porośnięty

na mrowiska duże

 

i na ten dworek emila

zabiedzony, niczyi

kocham Cię i wciąż szukam

gdzie to gniazdko uwijem!

 

kocham Cię tak bardzo

a świat Nas kontruje

zamiast rzucić Nam koło

to wciąż się od pomocy buntuje

 
 
nie chcą Nam nieba przychylić

nie chcą Nam ceny obniżyć

nie chcę Nas Razem na własność

nie chcą Nas w ogóle

 

nikt nie powiedział, że życie

do łatwych należy i będzie

rzucają Nam kłody pod nogi

nie poddamy się, miej to na względzie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz