czwartek, 17 grudnia 2015

..z moją Ukochaną

 
 

 
ranek niezwyczajny
noc ciężkie przywiodła obłoki
skronie obciążone nieznanym
- ktoś będzie serwował wyroki!




Twój sms mnie porwał
a póżniej te Nasze słowa
jak ja lubię, gdy rano
trwa Nasza esemesów rozmowa



jesteś obok w łożnicy
ale oboje lubimy
jak ten wirtuoz pisany
życie Nam mili



dwa razy biegłem pod górkę
byłem mocno skupiony
dreszcz złych emocji mnie nękał
szukałem Twych opiekuńczych dłoni



i po czternastej godzinie
stałem się wolny, inaczej
Dziękuję, że Ciebie Najmilsza
w moim życiu spotkałem



obaliłem me smutki
nieporęczne też słowa
nikt mi nie pomógł w tej sprawie
- a Ty, byłaś gotowa!



Kocham Ciebie Najmilsza
Dziękuję, że Ciebie spotkałem
dodałaś mi dzisiaj skrzydeł
nad horyzontem wzlatałem



 


wolny inaczej i z Tobą
z moją Ukochaną
teraz Razem będziemy
Młodą Parą!



kocham Cię i dziękuję
bez Ciebie, by mnie nie było
tylko "Ktoś, kto cierpiący"

"cierpiącego zrozumie" AMO ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz