sobota, 12 grudnia 2015

..zacałuj mnie, szminką..

♥ Jak jesteś zakochany...
 
♥ To nawet...
 
♥ najśmieszniejsze rzeczy...
 
♥ zapamiętujesz!...


 
 
ON:
 
 
ile słodyczy w tej szmince jest?
nie wiesz? - ja wiem!



będę całował Twe usta piękne
takie jedyne i niepojęte
takie od ranka

takie z wieczora
pewnie trafi Nas

strzałka Amora!



lubię Twe usta

i smak Twej szminki
zniewalasz mnie

od uroku swej minki
i od Twych oczu

co blaskiem biją
gdy mnie całujesz

 jest miło i milej!



 
 

ONA:
 
...hmm!
 ta szminka
czerwona
jak smakuje ona?
też dobrze wiem
bo to moja ulubiona!




i choć jest na moich ustach
i choć zniewala moja minka
i choć na Twojej koszuli
jest moja szminka
to całujesz

całujesz!
 całujesz!



 

ON:
 
wycałuję
usta Twoje
wierszem szepnę do uszka
żeś moja Dziewuszka

a Ty kolejny raz
kołnierzyk szminką wymalujesz
i trofeum kolorowe
do szafy włożę

i następną koszulę założę
byś mogła kolejny raz
ucałować moje usta
szyję moją
i
 kołnierzyka krąg!


ach!
cudowna psotnico
zacałuj mnie
szminką podziel się..

 

 
 ONA:

...ach, ta czerwona szminka
smakuje jak malina
ma w sobie taką magię
trudno ją zmienić nagle



moje usta są na Twojej koszuli
to zasługa tej magicznej szminki
bardzo ją lubimy Oboje
więc pomaluję znów nią usta moje!



 
 
 
 
 
  Amadeusz, autor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz