czwartek, 17 grudnia 2015

..zodiakalne

jakie masz dziś oczy? jakie kolorowe?
jaki dzień i noc
pytam się Ciebie
moja świadomość jest w Tobie




ile pustych pokoi
pustych dni było przed Tobą
szukałem i nie znalazłem
choć mnie korciło słabo



żadna inna przed Tobą
nie miała serca takiego
nie patrzyły na mnie tak
jak Twe oczy i serce! Dziś.



kocham Cię tak zwyczajnie
jakby świata nie było
tylko Ty i nasze niebo
nad Nami się zieleniło




kocham Twoje zwierzaki
ptaki i dzięcioła na ganku
w Tobie mam zapatrzenie
rozświetlony żeński kaganku




dajesz mi Siebie i dużo
dajesz sen i muzykę
tulisz mnie jak poduszkę
i piszesz ze mną wierszyki




życie tak niezwyczajne
przyjaciele uciekli
zazdroszczą Nam tej Miłości
w tym wierszu o tym wieszczę..




gdy byłem dzieckiem przed laty
o miłości nie śniłem
teraz Ciebie spotkałem
w mężczyznę się przemieniłem



 
chciałbym abyś wiedziała
jak brak mi było miłości
TY jedna to sprawiłaś zwyczajnie
nie było w Tobie zazdrości




i przyjdzie kiedyś ten dzień
zodiakalne Byki zjawią  się
zaproszę Was Panie na kawę
i wezmę moje obrazy..



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz