wtorek, 12 stycznia 2016

..a ta jedna osoba, jest moja, Ty, Jesteś!

 
 
 

wśród licznych dróg człowieczych
jedna jest tylko prawdziwa
lecz kto Nam pokaże tę drogę
kto powie, jak się nazywa?

niełatwa to będzie wędrówka
nie będzie usłana różami
dojdziemy do celu na pewno
gdy szczęście pójdzie z Nami!

mój kochany Amadeuszu w tym Nowym Roku
niech Ci się szczęście przy boku towarzyszy
jak cień wiosenny..
czy w noc, czy w dzień jasny!
 
 

 
zatelefonuj do mnie.. każdego roku
zatelefonuj do mnie.. każdego dnia
odległość nigdy Nas nie rozdzieli
 nie może!


los pozwolił Nam połączyć serca
teraz Ty jesteś mój, a ja jestem Twoja!
chcę zatrzymać tę chwilę na wieczność
tak długo jak Ty będziesz telefonował!

zatelefonuj do mnie
jesteś mój i Ciebie pragnę
cały świat może istnieć dla jednej osoby
a ta jedna osoba, jest moja, Ty, Jesteś!
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz