wtorek, 19 stycznia 2016

..bo Ty dla mnie znaczysz - MIŁOŚĆ!





Niektóre sytuacje
nie powinny mieć końca
tylko powracające początki




Pamięć nie zaciera przyjemności
a uczta Achillesa taką się staje
gdy Kobieta swego Mężczyznę
na własność dostaje..



kochaj mnie tak słodko
jak natura siły stworzyła
jak bóg błogosławił
by w ilości była!



Niektóre sytuacje

nie powinny mieć końca
tylko powracające początki




zatraciłem się w ustach
w tych pierwszych niedzisiejszych
zjawiskowo najsłodszych
dla mnie wciąż, wciąż Pierwszych!




i w upojnym skłonie
gdy mnie obejmowałaś
ustami obejmowałem usta Twoje
bo Ty mnie pokochałaś!




i z światem dzielę się

co to za przyjemność była
i wciąż Ciebie całuję

bo Ty dla mnie znaczysz - MIŁOŚĆ!




Niektóre sytuacje
nie powinny mieć końca
tylko powracające początki



Pamięć nie zaciera przyjemności
a Ty i ja znamy te początki..




ten las zjawiskowy

słoneczne popołudnie
i emocje wielkie

i jakże słodkie!

♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz