sobota, 23 stycznia 2016

..gdy patrzę w Twe oczy

 
 
Jesteś dla mnie

słowem

myślą
Jesteś

na co dzień

i na wolne dni

na Razem

 
Jesteś

pasmem wspólnych zdarzeń

wspólnych marzeń

- bo Ty jesteś! Jesteś ze mną...
 
 
Jest coś o czym muszę Ci powiedzieć
To będzie coś takiego...

Czy wiesz, że kontrolujesz każdy mój oddech?
Możesz przejrzeć przez moją duszę, czuję to przez nasze uczucie

I staram się znaleźć miejsce w którym mógłbym się ukryć (yeah)
Lecz za każdym razem, gdy staram się walczyć z tym uczuciem ono przejmuje mnie

To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,
To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko
Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość
Yeah, to musi być miłość

Kiedy rozmawiamy potrafisz przeczytać każde słowo tkwiące w mej głowie
Jakbyś wiedziała czego chcę, a ja nie mogę wyobrazić sobie niczego
Chciałbym, abyś była wtedy ze mną, obok mnie
Dlaczego nie widzisz jak staram się walczyć z uczuciem, lecz wierzę, że...

To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,
To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko
Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość
To musi być miłość

To musi być miłość 
To musi być miłość

 I szukam miejsca, w którym mógłbym się ukryć,
Lecz za każdym razem, gdy staram się walczyć z tym uczuciem ono przejmuje mnie,
To musi być miłość kochanie, ponieważ gdy patrzę w Twe oczy zatracam się,
To musi być miłość, ponieważ, gdy za każdym razem oddalasz się ja rozpadam się

I nie wiem co to jest, ale czuję to głęboko
Nie, nie wiem co to jest, to musi być miłość
To musi być miłość

To musi być miłość
To musi być miłość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz