niedziela, 10 stycznia 2016

..Ty i ja!

złakniony Ciebie jestem
i nie trwa to od wczoraj
kolejny wiersz wyznanie
- ja jestem twój, Ty moja!






dzień za dniem płynie wstęgą
na fali dni i nocy
rok ma tych dni tak dużo
że idzie zbłądzić, potem..




w zimnych pokojach w hotelu
o Tobie marzenie tkałem
taką mam pracę, że jeżdżę
od Nas Kochanie nie odjechałem




na resztkach bibuły znaczeń
zakreślam pismem krzywym
aptekarskie wersety
wierszy bojaźliwych..




dzięki cywilizacji
z Tobą jestem codziennie
rozmawiam i kwilę przez telefon
jak bym był stworzeniem nędznym..




powtarzam słowa warte
w milionach mierzalnych
funt, kilogram lub tona
- tą miarą odliczane..




Ty jesteś dla mnie wszystkim
innej nie potrzebuję
w Tobie zaufanie dla duszy dałem
i dnia dzisiejszego z Tobą, nie żałuję!



 

Nasza Miłość Nas trzyma
w tej rozłące z tygodnia
powrócę i będę Twoim promykiem
sobotnio-niedzielnego słońca!




w każdej sekundzie życia
w każdej kropelce dżdżu
Jesteś wszystkim co czuję
aż do końca wolnych dni..!




Miłość Nas Sobie podała
złączyła Miłość Nas
Ty Moja zaczarowana
ja Twój - chodżmy już!



 


kochaj mnie tak zwyczajnie
tęsknotę na palcu miej
wierność Ci przysięgałem
takiego mnie chciej!




życie kruche coprawda
lecz ja Tobie, moje dam
Tyś dla mnie moja Gwiazda
Jedna Miłość - to Ty i ja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz