czwartek, 28 stycznia 2016

..jesteś Miłością!



rozkochany w Tobie
na serio i stale
kocham Twoje serce
umiłowane




dzięki Twoim słowom
dzięki tylu wsparciom
w Tobie mam patrzenie
duszy jadło!




i dziękuję niebu
że Ciebie spotkałem
Tyś dla mnie pokarmem
miłością wspaniałą!





kocham Cię w skromności
w tym cichym kochaniu
cóż, że piszę wiersze
każdy je na G+ ...dostanie




ale dla mnie, jesteś
całym Światem, Ziemią
dla Ciebie zaszaleję
bo taką widzę potrzebę




świat i jego żądze
mamona i blichtr
nie ma znaczenia dla mnie
z Tobą poniosę krzyż!




i choć wiele znaczeń
słowa w wierszu mają
Ty mnie rozumiesz bardzo
noce Nam w czułości upływają




bo Ty mnie kochasz
tak zwyczajnie, prosto
jesteś Zjawiskową
Dziewczyną i Polką!





daję Ci moje serce
bo tyle mogę Ci dać
weż je na zawsze
a w zamian Swoje daj!



 



a ja Serce Twe ukocham, umiłuję
będę ze szczęścia w ramionach tulił
i do setki lat pociągnę, ile się da
- bo jesteś moją Miłością, jak Ty plus Ja!




 
 
 
Kiedy mężczyzna kocha kobietę
nie potrafi myśleć o niczym innym.
Sprzedałby świat
za odrobinę dobra, którą by w niej odnalazł.
Jeśli ona go krzywdzi, on tego nie widzi.
Ona nie potrafi czynić zła.
Odwróci się od swojego najlepszego przyjaciela,
jeśli on nie będzie jej szanował.

Kiedy mężczyzna kocha kobietę
poświeci dla niej wszystko,
próbując dać jej to czego oczekuje.
Potrafiłby zrezygnować z wygód
i spać na deszczu,
jeżeli ona powie, że to droga,
którą powinien iść.

Kiedy mężczyzna kocha kobietę
daję Ci wszystko co posiadam,
Próbując zatrzymać
Twoją drogocenną miłość.
Kochanie, proszę, nie traktuj mnie źle.

Kiedy mężczyzna kocha kobietę
głęboko w swojej duszy,
ona może przynosić mu tak wiele cierpienia
jeżeli bawi się nim robiąc z niego głupca.
On jest ostatnim, który się o tym dowiaduje.
Kochające oczy nigdy nie potrafią widzieć.


Tak, kiedy mężczyzna kocha kobietę...
Wiem dokładnie jak się czuje.
Ponieważ kochanie,
ja jestem mężczyzną
kiedy mężczyzna kocha kobietę
#