wtorek, 12 stycznia 2016

..list piszę do Ciebie


...przeczytałam Twój list

w zalakowanej kopercie
 
czytając najpierw szybko

a potem raz jeszcze!


policzki płonęły purpurą i różem

serce w piersi tłukło tak dłużej

bo ta, o której marzysz i we śnie
 
jest Różą Czerwoną z Twojego ogrodu!


 
 
 
 
list piszę do Ciebie
 
o moja Jedyna, Najmilsza
 
Różo Czerwona z mojego ogrodu
 
serca i wiersza
 
 
o Ty, o której marzę co dnia przed zaśnięciem
 
o Ty, o której marzę byś siedziała najbliżej
 
kiedy moje zmysły zatapiam jak okręty
 
pióro atramentem sympatycznym brodzi po kartce
 
 
Pani mego serca w zwyczajności Twojej
 
miej o mnie patrzenie i względy na mnie
 
bym Ciebie łaknął, gdziekolwiek będę
 
i czytaj listy w zalakowanej kopercie!
 
 
 
 
 
 
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz