poniedziałek, 25 stycznia 2016

..nie żartuj z miłości, nie żartuj



kto by Ciebie kochał tak jak ja?
no, kto? kto?


..♥

kiedy spotkanie zwieńczył Pocałunek
kiedy pierwsza potoczyła się łza Radości
kiedy w oczach ujrzałem Bezkres serca Twego
kiedy Ty nazwałaś mnie szczęściem Swoim
- odniosłem wrażenie, że jestem Jedyny!


..♥

kto by Ciebie kochał tak jak ja?
no, kto? kto?


..♥

z miłości do Ciebie
całowałem Twoje usta, Twoje dłonie
podziwiałem zachód słońca
w randce pierwszej
w Naszym lesie


..♥

kto by Ciebie kochał tak jak ja?
no, kto? kto?


..♥

kiedy spotkanie zwieńczył Pocałunek
kiedy pierwsza potoczyła się łza Radości
kiedy w oczach ujrzałem Bezkres serca Twego
kiedy Ty nazwałaś mnie szczęściem Swoim
- odniosłem wrażenie, że jestem Jedyny!




..♥
Twój!
..♥



kto by Ciebie kochał tak jak ja?
no, kto? kto?


..♥
jesteś Kwiatem na wyciągnięcie ręki
jesteś Spełnieniem moich marzeń
jesteś Niebem dla moich stresów
jesteś moim Natchnieniem
jesteś Wierszem




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz