niedziela, 17 stycznia 2016

..Oświadczam moją wolę

 
 
 
Choć mi dźwigać nie wolno
Ciebie jednak podniosę
Dałaś mi miłość i szczęście
W Tobie i z Tobą, mój świat płonie

Jesteśmy Sobie stworzeni
To ostatni jest dzwonek
Nie chcę żadnej prócz Ciebie
Zostań ze mną

Kocham Nasze bolączki
Kocham Nasze pragnienia
Kocham Ciebie Najmilsza
..kochaj mnie, jeśli taka Twa potrzeba!

Oświadczam moją wolę
Oświadczam co Serce me pragnie
to sens życia
i tego z Tobą pragnę!
 
 
 
 
 
Zawsze, gdy pada deszcz
zamykam oczy i słucham.
Mogę usłyszeć samotne dźwięki
nieba, które płacze

Posłuchaj deszczu,
który znów nadchodzi.
Wsłuchaj się w deszcz...

Poczuj dotyk łez, które spadają
- one nie będą spadały wiecznie.
Będą spływać drogą dnia,
którą wszystko przychodzi i odchodzi.

Posłuchaj deszczu.....deszczu,
który znów nadchodzi...znów
Wsłuchaj się w deszcz...deszcz

Późną nocą odpływam daleko
Słyszę twoje wezwanie.
Moje imię jest w deszczu,
w szeptach liści na drzewach,
w tajemnicach głębokiego, błękitnego morza.

Nawet kiedy ta chwila się skończy
to uczucie mnie nie opuści.
Wszystko wróci
w spadających dźwiękach
płaczącego nieba.
Usłysz moje imię w deszczu...
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz