sobota, 9 stycznia 2016

..słowa sercem pisane

♥ Pamiętasz?...
♥ Było to niedawno...
♥ Był mróz...
♥ Byłeś Ty...
♥ A ja obok Ciebie...
♥ Podałeś mi Swoją dłoń...
♥ Ja dotknęłam Ciebie...
♥ Patrzyłeś w moje oczy...
♥ Ja w Twoich...
♥ Widziałam Siebie...
♥ Padło dużo słów...
♥ Tak ważnych dla Nas...
♥ Które mają tak duże...
♥ Znaczenie...
♥ W ten...
♥ I przyszły czas!...
 
 

 
 
najważniejsze Słowa
zapadły w mrożne popołudnie
trzymałem Twoją dłoń
anioł szeptał - jak cudnie!


serca Dwa płonęły
od szeptu co zważył
co najważniejsze w życiu
co ludzkie, co boże!


kochaj mnie zwyczajnie
tak jak ja Ciebie kocham
poprowadzę ścieżką ufności
nie pozwolę Ci szlochać!


pierścionki niezwykłe
na palcach włożone
przysięgę zawarły
w obliczu Boga!


cóż więcej napisać
cóż więcej by pisać
teraz wszystko czynić
by z kursu nie zboczyć!

 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz