niedziela, 24 stycznia 2016

..ustawiłem swój umysł i serce na Ciebie



codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"
codziennie namaszczenie
ciepłem Twoich rąk
codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"




jak żyć?
jak mam się rozwijać?
jak?
pomóż mi!




czuję energię, która pulsuje
energię, która porywa
która uczuciami emanuje
Tyś moja! ..jam, Twój!




codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"
codziennie namaszczenie
ciepłem Twoich rąk
codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"



jak żyć?
jak mam się rozwijać?
jak?
pomóż mi!




i choć czasem nie ma mnie na G+
Ty mi wybaczasz nieobecności
bo praca, bo hotel zimny, pusty
- bez Ciebie, żle!




codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"
miarą wczesnego sms-a
miarą nocnej rozmowy
codziennie te przepiękne Słowa
"Kocham Cię"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz