czwartek, 7 stycznia 2016

..w moim sercu jesteś



w moim sercu jesteś
i będziesz
nie potrafię w cieniu stać
- bo Ty jesteś, moja!







w moim sercu jesteś
w kolejnej szufladzie mego z Tobą snu
nie potrafię sam już spać
- bo Ty jesteś, moja!




w moim sercu jesteś
krzyczę wielokrotnie poprzez sen
poprzez puste przejazdy samochodem
- bo praca i stale nieobecny, a Ty jesteś!




w moim sercu jesteś
i będziesz
nie potrafię w cieniu stać
- bo Ty jesteś, moja!







kocham Twe serce
takie jedyne, niepowtarzalne
- Twoje, ofiarowane moim marzeniom
- bo Ty jesteś, moje Marzenie i Spełnienie!




- bo Ty jesteś, wartością miłości Naszej
tak jedynej, tak niepowtarzalnej
- bo Ty pojawiłaś się wczorajszego dnia
i pamiętam smak Pierwszego Pocałunku!




w moim sercu jesteś
w kolejnej szufladzie mego z Tobą snu
nie potrafię sam już spać
- bo Ty jesteś, moja!




w moim sercu jesteś
krzyczę wielokrotnie poprzez sen
poprzez puste przejazdy samochodem
- bo praca i stale nieobecny, a Ty jesteś!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz