poniedziałek, 11 stycznia 2016

ero..zasypiać w porcie Twego serca - ♥










po całym dniu roboczym
kiedy to oczy od­ma­wiają posłuszeństwa
mo­ja zmęczo­na wyob­raźnia
kładzie się w łożu obok ciebie
pod kołdrą utkaną z gwiazd
ga­niających sierpowaty złoty księżyc
na bezkresie nieba,  a on -
przygląda ci się zza stojącej filiżanki
z której uno­si się jeszcze herbaciana pa­ra
przesłaniająca twoje kształtne lico
wyimaginowaną mgłą

 
 
pochylam się nad twoją twarzą
całując czoło, dając poczu­cie od­da­nia siebie
twoją bez­cenną duszę prze­lewam do butelki
i stawiam ją gdzieś obok łóżka
tak na wyciągnięcie ręki, blisko
by ran­kiem spić z niej, krop­le twojego wysiłku!
 
 
 
nim zno­wu utonę we wspólnym od­dechu
cielesnych marzeń niespełnienia
bo bra­kuje mi ciebie i dzisiaj i z wczoraj
bo bardzo ciebie pragnę, potrzebuję
bo brak mi twej obecności
bo brak mi twe­go uśmiechu, głosu
do­tyku rąk... ,
ciepła kobiecego oddechu, ciepła twoich ust..
 
 
 
gdy jes­teś, gdy jes­teś obok - nie brak mi niczego
nie mu­sisz mnie pytać, wiesz dob­rze, dlaczego!
bardzo ciebie pragnę, potrzebuję
dziś brak mi, twej obecności
brak mi twe­go uśmiechu
do­tyku rąk...
i ciepła kobiecego oddechu, ciepła twoich ust..
miękkości delikatnych piersi
z tobą chcę tańczyć w pościeli noc całą
spalać się jak feniks
dopełniać głębin twego ciała
dla ciebie stać się - tylko twoim mężczyzną 
 
 
 ..mimo zmęczenia, ..mimo pragnień
..zasypiać w porcie twego serca
..pełnego uczuć miłości i zaufania do mnie
..z tobą chcę tańczyć, spalać się
..tylko twoim mężczyzną, być! - tylko twoim!
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz