wtorek, 23 lutego 2016

ero - tyk stroiciela "organów"

ile razy można śnić o tobie
ile nocy, poranków, nad ranem?
ty, zawsze ty w tej Osobie
i ja w roli stroiciela "organów"



sen o tobie, Ty w roli głównej
naga leżąca w pościeli marzeń
rozedrgana dłoń i kształt pusty
rozchylony pejzaż łona z rana



wonne wieczory kadzidełka
i świecy kolejno gaszonej dla ciebie
puzderko życzeń i skuszeń dla ciebie
i ja w roli stroiciela "organów"



ach, te noce wyśnione dla ciebie
mocą pomysłów dla dwojga
palce dłoni ssane już z rana
i mineta strumyków upojnych


 

moc obrazów i ściana co płonie
gdzie tynk skruszył powłokę spójną
ty przyparta bez szansy ucieczki
ja zaparty jak husarz, pancerna to ściana..


ile razy można śnić o tobie
ile nocy, poranków, nad ranem?
ty, zawsze ty w tej Osobie
i ja w roli stroiciela "organów"




sen o tobie, ja w roli głównej
nagi leżący w pościeli zadurzeń
rozedrgana dłoń i kształt pusty naczynia
rozchylony pejzaż nagiego ciała z rana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz