czwartek, 18 lutego 2016

..Jesteś Tym, którego sobie wymarzyłam!

 
 


siedziałem na schodach
o Tobie marzyłem
o Tobie myśl błogą
powoli sączyłem



i podeszła do mnie
Kobieta urokliwa
o sobie słowa
do uszu mych, rzuciła



słuchałem oparty
plecami o ścianę
a każde Jej słowo
było wierszem pisane





..spotkałam na drodze
me marzenie dawne
Mężczyznę, co czoło
miał siwizną starte




a w oczach ujrzałam
Jego serce tkliwe
On był mym Marzeniem
stał obok, tak żywiej!




gdy Go kiedyś spotkasz
powiedz mu ode mnie
że Kocham  Go bardzo
i czekać na Niego będę..




 

 

te słowa, te fakty
utkwiły w mej głowie
wierszem zabarwione
słowne przysięgi tęczowe



widziałem Jej łzy
jak spadały na trawę,
widziałem oczy żarliwe
jak płonęły żarem



Kobieta zwyczajna
tak Miłością zdjęta
szeptała przysięgi
i to, że Go pamięta



ujęła mnie bardzo
Słowami miłości
i tym, że będzie czekać
w imię wzajemności



i dla Was wierszem
To zdarzenie piszę
pamiętajcie o Bliżnim
kiedy tęskni dzisiaj..



ja też mam tęsknotę
miłość i nadzieję
że moja Kobieta
chce mnie, co niedzielę..


♥♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz