niedziela, 28 lutego 2016

..już nie narzekam! ♥



czasami między snami słyszę
- gdzie jesteś? - gdzie zagubiłeś się?
ileż razy mam ci powtarzać odrzuć ciemności
co igrają sobie Naszymi cieniami!






- gdzie jesteś?
dziś rano to zapytanie mi podałaś
a ja tak zwyczajnie, za ścianą
pichciłem śniadanie.. dla Nas!




zauważam, że często przestrzenność Nas dzieli
zbyt dużo na G+ przebywasz w ciągu dnia
a zwłaszcza, gdy świętość przychodzi
- Niedzieli!




pobożne życzenia oboje mamy
ale nie zawsze jednakowo je przestrzegamy
więc nie miej żalu, ni smutku, bo ja jakoś sobie radzę,
a Ty tak zwyczajnie jesteś w skali marzeń..




muzyką zagłuszam wszelkie przypuszczenia
i to, że pojawiają się jakieś tam zbłądzenia
rzuć za siebie wszystkich zakapiorów
tych co cię śledzą, nachodzą twoją młodość..




w nieskalanym milczeniu sercem cię otulam
tłumaczę wiele bzdur i wynaturzeń
rzuć się w ramiona moje, porzuć wirtualność
bo nie tędy droga, zwłaszcza, że to niedokładność..




w mym samotnym domu, pies szczeka zawzięcie
chodż ze mną wypielimy pierwszą z brzegu rzędę
posadzimy róże, te com Ci obiecał
będziesz moją Pierwszą i już, już nie narzekam! ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz