wtorek, 2 lutego 2016

..kocham Ciebie siłą serca

 


 

bardzo Cię pragnę w tym skupieniu

 

nie odrzuć mej miłości w zadziwieniu

 

dla Ciebie odmłodniałem cały

 

oczy i dłonie ze szczęścia oszalały

 


 

i choć nie jestem wcale blisko

 

to uczynimy z końcem roku wszystko

 

by nasycić zgłodniały umysł

 

bo piękno Serca to nie wszystko

 


 

kocham Ciebie i szaleję

 

wiem, że pałacu nie mam

 

ale mam Ciebie

 

dla Ciebie jestem nie tuzinkowy

 

delikatny, czuły, zmysłowy

 


 

z Tobą na spacer chcę iść codzienny

 

z Tobą nareszcie będę wolny, uśmiechnięty

 

i kocham Ciebie siłą serca

 

Ty jesteś ze mną, uśmiechnięta!
 
 
 

PIĘKNO KOMENTARZA

 Dorothea 
3 lutego 2016 21:20

Przepiękny wiersz... Bardzo mi się podoba...
Sercem pisany... Radością... Uniesieniem...

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Przepiękny wiersz... Bardzo mi się podoba...
    Sercem pisany... Radością... Uniesieniem...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sercem gorącym ja pokochałeś
    miłość wierszem wyznałeś
    słowami głaszczesz jej myśli
    może Ciebie ona dziś wyśni....

    OdpowiedzUsuń